Gyakran Ismételt Kérdések – Válaszok

Kérdezési lehetőséggel, tanácskéréssel, elérhetőséggel kapcsolatos információk:

Ha egyéni, részletes tanácsokat szeretnél a gyermeked alvásával kapcsolatban, azt felteheted

Ezen szolgáltatások eseti jelleggel érhetőek el, kattints a linkekre az aktuális információkért.

Ha egyszerű, általános kérdést tennél fel a babák és a kisgyermekek alvásáról, melyre nem vársz egyéni tanácsokat, de szeretnéd, hogy segítsünk megtalálni a megoldást, akkor itt tudsz kérdezni.

Ha a termékekkel, szolgáltatásokkal vagy megrendelésekkel kapcsolatban van kérdésed, és nem találod meg a választ itt, akkor az Ügyfélszolgálat tud neked segíteni. Az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-70-574-1499) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra (pénteken 9-14 óra) között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseidet az info@anyagyere.hu e-mail címre (Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálati vezetője várja a leveleket, hívásokat). A hétvégén, munkaidőn kívül, ünnepnapokon érkező leveleket, hívások a következő munkanapok során dolgozzuk fel.

E-mailben, telefonon, privát üzenetben, hozzászólásban az orvosszakmai etikai szabályok alapján szakértőink nem tudnak egyéni tanácsokat, szakvéleményt adni. Ezeken a fórumokon nem érhető el alvásszakértő.

Az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás szakemberei nem vállalnak egyszeri alkalmas egyéni konzultációkat. A 6+6 Támogatás Program keretében lehet online konzultációkon részt venni.

  • a magán Facebook profilunkon (kérlek, ismeretlenül ne jelölj ismerősnek, köszönjük!) vagy az oda küldött Messenger üzenetben,
  • e-mailben,
  • az ügyfélszolgálat telefonszámán (itt a megrendelésekkel, termékekkel, szolgáltatásokkal, fizetésekkel kapcsolatos ügyek intézése folyik, Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálat vezetője veszi fel a telefont, aki nem tud alvással foglalkozó szakembert kapcsolni.)
  • Instagramon, Facebookon vagy Youtube-on hozzászólásban, üzenetben.

Ezek a fórumok nem teszik lehetővé az orvosszakmai etikai szabályok alapján a szakszerű, személyre szabott segítségnyújtást, megértésedet köszönjük.

Ha a babád vagy kisgyermeked alvásával kapcsolatban szeretnél kérdezni, tanácsot kérni, akkor lásd az előző pontokat.

Ha egyéb ügyben keresed, kérlek írj e-mailt vagy hívd az ügyfélszolgálatot, ahol Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálat vezetője tud neked segíteni, ő továbbítani fogja a leveledet vagy az üzenetedet, amennyiben nem kompetens az adott ügyben. (A telefonszámon (06-70-574-1499) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra (pénteken 9-14 óra) között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseidet az info@anyagyere.hu e-mail címre (Poros-Kiss Izabella ügyfélszolgálati munkatárs várja a leveleket, hívásokat).

Előadásra, együttműködésre felkérés esetén itt tudsz jelentkezni.

A honlapot Dr. Dénes Ivett És Társa Kft. üzemelteti (ügyvezető: Dr. Dénes Ivett). Ügyfélszolgálati kérdésekkel (megrendelés, fizetés, termékek, szolgáltatások) kapcsolatban az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-70-574-1499) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra (pénteken 9-14 óra) között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseidet az info@anyagyere.hu e-mail címre (Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálat vezetője várja a leveleket, hívásokat).

Ha a sajtó munkatársaként vagy céges együttműködés kapcsán szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot, e-mailben és telefonon is megteheted.

Egyéni babaalvással kapcsolatos kérdésekben az Hogyan lehet kérdezni a babák alvásával kapcsolatban? pontnál leírt lehetőségek elérhetőek.

Alapító tulajdonos: Dr. Dénes Ivett (Dr. Dénes Ivett és Társa Kft)

A részletes bemutatkozást, az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás misszióját itt találod–>>

Az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás évente több tízezer családnak segít, hogy a kisgyermekük jobban aludhasson. Teszi ezt ingyenesen, cikkek, letölthető összefoglalók, Facebook és Instagram bejegyzések, Youtube videók formájában. És megfelelő díjazás ellenében, könyvek, esettanulmányok, online klubok, tudástárak, online kurzusok és előadások formájában.

A csapatunk célkitűzése az, hogy minél több magyar babának segíthessünk jól aludni. Az időbeosztásunk ennek érdekében nagyon kötött, és a cél érdekében bizonyos szabályokat is bevezettünk, melyek betartására szükség van ahhoz, hogy tartani tudjuk magunkat a terveinkhez. Emiatt nincs lehetőség mindenkinek, mindenhol kérdéseket feltenni a csapatunknak.

Az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-70-574-1499) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra (pénteken 9-14 óra) között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk a megkeresésed az info@anyagyere.hu e-mail címre (Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálat vezetője várja a leveleket, hívásokat).

Ez esetben fordulj a kezelőorvosotokhoz, az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás szakemberei nem tudnak orvosi tanácsokat adni ezen a fórumon.

Termékekkel, szolgáltatásokkal, árakkal, fizetési feltételekkel, megrendelésekkel kapcsolatos információk:

Ingyenes összefoglalók – ha az éjszakai ébredések vagy a rövid nappali alvások a probléma, illetve egy tesztet is letölthetsz, ami segít eldönteni, hogyan alszik a babád

Minden fizetős szolgáltatás alkalmi jelleggel érhető el, az előadások időpontjairól, a kurzusokra, a Tudástárba és a 6+6 Támogatás programra való jelentkezés lehetőségeiről az adott linkre kattintva találsz aktuális információkat.

Nem tartunk személyes megjelenésű konzultációkat, sem rendelőben, sem háznál, illetve online egyéni konzultációkra sem tudunk új családokat fogadni.

Nem tudunk e-mailben, telefonon, privát üzenetben, közösségi média hozzászólásban egyéni babaalvással kapcsolatos tanácsokat adni.

A szolgáltatásokról tárgyi adómentes (TAM) számlát állítunk ki, Humán egészségügyi szolgáltatás néven. A könyvek és a hozzá tartozó szállítási költség 5%-os ÁFÁ-val terhelt.

Az adott termék vagy szolgáltatás megrendelése űrlapon keresztül történik, az űrlapon bekért adatok megadása kötelező, ezek bekérése, tárolása, a számla ezek alapján történő kiállítása törvényi kötelezettség. Ezen adatok hiánya esetén a megrendelés nem teljesíthető.

A termékek vagy szolgáltatások ára fix, az űrlapon feltüntetett érték, nem alkuképes, nem elérhető részletfizetés vagy fizetési könnyítés. A kifizetés módja mindig az adott űrlapon válaszható ki, a bankkártyás fizetés minden termék vagy szolgáltatás esetén elérhető, az előreutalás vagy az utánvét csak a fizikai termék megrendelése esetén opció. Utólagos utalásra, postai csekkes befizetésre nincs lehetőség. Eseti jelleggel kedvezmény kuponkód segítségével igénybe vehető.

A bankkártyás fizetésről itt olvashatsz.

Kérlek keresd a visszaigazoló e-mailünket a Promóciók és a Spam mappákban is, előfordulhat, hogy ott landolt a levelünk.

Ha itt sem találod, annak a leggyakoribb oka, hogy nem adtad meg jól az e-mail címedet az űrlapon. Ilyenkor a rendszer nem tudja elküldeni neked a levelet, így nem kapod meg azt. Mi nem biztos, hogy észrevesszük ezt a hibát (a con végződést ki tudjuk javítani com-ra, de pl. azt, hogy egy betűt vagy számot kihagytál, nem látjuk a megadott e-mail címen), ezért érdemes neked jelezni az ügyfélszolgálat felé, ha a megrendeléstől számítva pár percen belül nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk.

A freemail, citromail, hotmail levelezőrendszerek rendszeresen visszautasítják az általunk küldött leveleket, illetve elképzelhető, hogy bizonyos céges e-mail címek sem fogadják azokat, a helyi biztonsági beállítások miatt. Érdemes ezeket figyelembe véve megadni a megfelelő e-mail címet a megrendelés során.

Ha könyveket rendeltél, akkor a futárszolgálat ezen a telefonszámon fog keresni, hogy ki tudja neked szállítani a csomagodat.

Ha könyveket rendeltél vagy valamilyen szolgáltatást veszel igénybe, ezen a számon tud felhívni az ügyfélszolgálat, ha valamilyen probléma adódik a megrendeléssel (pl. elgépelted az e-mail címed, és emiatt nem érünk el e-mailben, ha nem a pontos összeg érkezett meg az átutalás során, ha nem sikerült a bankkártyás fizetés, ha visszapattantak az e-mailek, mert valamilyen probléma van a fiókoddal, stb.)

Kattints a hírlevél alján található leiratkozó linkre. Ha ilyen linket nem találsz a levél alján, akkor az adott levél nem hírlevél, hanem pl. termékek vagy szolgáltatások megrendelése kapcsán küldött visszaigazoló, tájékoztató, információátadó, számlát tartalmazó vagy véleménykérő levél. Ezek kiküldése nem minősül hírlevél küldésnek, ezeket azért kapod, mert megrendeltél egy terméket vagy szolgáltatást tőlünk, mi pedig tájékoztatunk ennek folyamatáról.

Amennyiben több hírlevélre, várólistára is feliratkoztál, mindegyikről egyesével tudsz leiratkozni.

Anya, gyere! Tudástárral kapcsolatos információk:

Az Anya, gyere! Tudástár alkalmi jelleggel fogad új előfizetőket, IDE KATTINTVA meg tudod nézni, hogy nyilvános-e a következő nyitás időpontja. Feliratkozva a várólistára, értesítést küldünk neked, ha elérhető a csatlakozás.

Nem. A tagság egy olyan online előfizetés, ami havi, féléves vagy éves részletekben, előre fizetendő, a tagdíj automatikusan levonásra kerül a klubtag bankkártyájáról egészen addig, amíg le nem mondja a tag az előfizetést. Hűségidő nincs, tehát akár 1 hónap után is megszüntethető a tagság, ha havi előfizetést köt a jelentkező. Sőt, az Anyamosoly Garancia lehetővé teszi a 2 hetes próbát is, pénzvisszafizetési garanciával.

Ha a tagság felmondásra kerül, akkor a tagság a tagsági forduló napján megszűnik, újabb levonás nem történik, a tag jogosultságai megszűnnek.
Ha a tag kilépett, a továbbiakban nincs lehetősége mégis maradni vagy bármikor visszalépni. Az újbóli belépésre csak a Tudástár hivatalos nyitásai alkalmával van lehetősége, az akkor érvényes tagdíjon, feltételek mellett, minimum 6 hónappal a tagság lejárta után. A 6 hónapos türelmi időre azért van szükség, mert arra nincs lehetőség, hogy a tagok szabadon ki- és beléphessenek a Tudástárba, amikor csak szeretnének – ez rengeteg adminisztrációs plusz terhet jelentene (emiatt tagdíjemelést is okozna). 

A tagság emellett limitált taglétszámmal működik, emiatt nem lehet bármikor bárkinek csatlakoznia.

Erre nincs lehetőség. A kilépés után csak a Tudástár hivatalos nyitásai alkalmából lehet belépni bárkinek a tagságba, amennyiben lejárt a a tagság lejárta utáni 6 hónapos türelmi idő, közben nincs erre lehetőség. A tagság limitált taglétszámmal működik, emiatt csak akkor tud új tag csatlakozni vagy a régiek közül valaki visszacsatlakozni, ha van szabad hely, ez a hivatalos nyitások alkalmával elérhető.

A tagsági oldalon a Felhasználói fiókom menüpont alatt találod a lemondás lehetőségét, vagy e-mailben tudod jelezni az info@anyagyere.hu e-mail címre küldött levélben (minimum 3 munkanappal a tagsági forduló napja előtt meg kell érkeznie a lemondó levélnek, hogy legyen időnk lemondani az előfizetést). A lemondásra bármikor lehetőség van, az előfizetés mindig a következő tagsági fordulóig tart. A sikeres lemondásról e-mailt küldünk. Amennyiben ez az e-mail nem érkezik meg, érdemes érdeklődni az ügyfélszolgálaton, sikeres volt-e a lemondás. Amennyiben a lemondás nem a mi hibánkból nem sikeres, vagy a lemondás kérése a fenti határidőn túl érkezik meg az e-mail fiókunkba, a tagsági forduló napján bekövetkező automatikus levonás összege nem jár vissza.

A fordulónapon az automatikus levonás már bármelyik pillanatban megtörténhet, emiatt érdemes az előző naptári napon kezdeményezni legkésőbb a lemondást a tagsági oldalon vagy előtte 3 munkaknappal e-mailben. A lemondás ideje ne befolyásolja a tagság időtartamát, bármennyivel hamarabb lemondható az előfizetés, a tagság akkor is csak a tagsági fordulónap után szűnik meg.

Az Anya, gyere! Tudástár egy előfizetéses szolgáltatás, melynek fix díja van, ennek a tagsági díjnak a levonása automatikus, minden hónapban/félévben/évben megtörténik, amíg a tagság nem kerül lemondásra a tagsági oldalon vagy a lemondási igényt e-mailben jelezve. Ennek a ténynek az elfogadása megtörténik a szolgáltatás megrendelés során, az űrlapon, enélkül nem lehet előfizetést kötni.

Előfordul, hogy hiba csúszott a lemondási folyamatba, ez esetben akkor is levonásra kerülhet a tagdíj, ha te elindítottad a tagság megszüntetését, ebben az esetben természetesen visszautaljuk neked a levont összeget. A szolgáltatás megrendelésénél hozzájárultál ahhoz, hogy a rendszer ezt az automatikus levonást megtehesse. Ezt bármikor visszavonhatod az előfizetés lemondásával.

A bankkártya lejárta nem garantálja az előfizetés megszűnését, bizonyos bankkártyák érvényesek maradhatnak, ezzel kapcsolatban a kártyakibocsájtó bank tud részletes információt adni.

Az előfizetésedet bármikor le tudod mondani, de a lemondásnak nincs visszamenőleges hatálya. Ha aznap már levonta a rendszer a tagdíjat, akkor az az összeg nem jár vissza. Az automatikus levonás a tagsági forduló napján bármikor megtörténhet, tehát a lemondást érdemes időben megtenni, a tagság úgyis a forduló napjáig él, akkor is, ha előtte pl. már 3 héttel lemondtad a tagságodat.

Ha valami nem működik:

  1. Ha nincs jogosultságod az oldalhoz, a tudásanyaghoz:
  • Jelentkezz be a tagsági oldalon (www.anyagyere.hu/bejelentkezes)
  • Ha itt be vagy jelentkezve, akkor a linket ugyanazon böngészőből nyisd meg (a Facebook-on vagy az e-mailben lévő link nem biztos, hogy kommunikál a böngésződdel, ilyenkor a link kattintása helyett annak bemásolása segíthet a böngészőbe, vagy egy ki- és belépés.)
  • Nézd meg, hogy semmihez nem férsz hozzá, vagy csak bizonyos oldalakhoz?
  1. Ha nem indul el a videó/hanganyag:
  • Nézd meg, hogy rendben van-e a net, van-e elég kraft a lejátszáshoz.
  • Ellenőrizd, hogy mindegyik anyagot érinti-e a dolog, vagy csak 1-1 tudásanyagot.
  • Vajon más készüléken működik a dolog?
  1. Ha nem tudsz bejelentkezni:
  • E-mail cím, jelszó oké? Nem gépelted el? Nem úgy másoltad át, hogy elejére vagy a végére szóköz került? Jól mentette el a Mentett jelszavakhoz az adatokat a böngésződ?
  • Apple eszközön a Safari böngésző helyett a Chrome böngészőt használd
  • Ha elfelejtetted a jelszót, akkor a bejelentkező oldalon vagy ide kattintva tudsz újat kérni, e-mailt fogsz kapni a változtatáshoz.
  • Ha többször elírtál valamit, vagy jelszót cseréltél, akkor érdemes törölni az előzményeket (a weboldal címe előtti lakatra kell kattintani, majd a Cookie-k és webhelyadatok almenüben lehetséges az előzmények törlése), majd érdemes frissíteni az oldalt és kézzel begépelni a helyes bejelentkezési adatokat.
  • Végső esetben az Inkognitó módban érdemes megnyitni a bejelentkezési oldalt, és szintén kézzel gépeljük be a bejelentkezési adatokat.

Ha az összes opciót kipróbáltad, és nem sikerült a probléma megoldása, kérlek, jelezd az ügyfélszolgálatnak (info@anyagyere.hu, Poros-Kiss Izabella)

Csatolj, kérlek az e-mailhez képernyőfelvételt, vagy képeket, hogy pontosan lássuk, mi nem működik, melyik link, melyik oldalon, milyen eszközön, böngészőből. Iza munkanapokon elérhető, és a fejlesztőt vagy a kiszolgáló rendszerek (tagsági oldal, videó néző, hanglejátszó) ügyfélszolgálatát is csak munkaidőben tudjuk elérni, így hétvégén vagy munkaidőn kívül türelmedet kérjük.

Online kurzusokkal kapcsolatos információk:

Egy jelszóval védett tagsági oldalon tudsz bejelentkezni, az ehhez szükséges adatokat a megrendelés után küldjük el neked e-mailben. Az online kurzusok közül azokhoz férsz hozzá, amelyeket megvásároltad.

Vannak olyan kurzusaink, amelyek bármikor elérhetőek, mások eseti jelleggel. Az éppen elérhető kurzusokról ide kattintva tájékozódhatsz.

Természetesen! Bárhol élsz a világon, az online kurzusokat meg tudod vásárolni.

Ha kiválasztottad a terméket vagy szolgáltatást, akkor kattints a kérem a “cuccot” gombra, innen a megrendelő oldalra visz át a rendszer. Itt tudod megadni a személyes adataidat, ha ráklikkelsz a megrendelés gombra, akkor élesíted a megrendelést, ekkor a bankkártyás fizető oldalra visz a rendszer, ahol meg tudod adni a bankkártyád adataid, így rendezve a kurzus árát. Ha látod a sikeres megrendelés oldalát, akkor megtörtént a megrendelés. Az adataid befutnak hozzánk és e-mailben is visszajelezzük a megrendelésedet, küldjük a számlát és a tagsági oldalra való belépéshez az adatokat.

Igen, a kurzus témáját illetően felteheted a kérdéseidet a tagsági felületen, hozzászólással, 1-2 munkanapon belül számíthatsz a szakértői válaszunkra.

Korlátlan hozzáférésed van a kurzusok anyagához, bármikor tudsz kérdezni és a kurzusokkal kapcsolatos frissítéseket is eléred – minimum 4 évig a megrendelésétől számítva.

Erre nincs lehetőség, a kérdéseidet fel tudod tenni a kurzus felületén, hozzászólással.

Online előadásokkal kapcsolatos információk:

Ide kattintva találod az aktuális dátumokat.

Az online előadások a téli és a nyári szünetben szünetelnek.

Az előadások online formában zajlanak, a megtekintésükhöz a linket a megrendelés és fizetés után a visszaigazoló e-mailben küldjük el. Az előadás élő, tehát a link csak az előadás időpontjában él.

Igen, az előadás felvétele még az élő adás után 1 hétig elérhető, ennek linkjét az előadás másnapján küldjük el e-mailben. Ez esetben is csak az előadás napjának reggeléig tudsz jegyet venni, az előadás után nincs lehetőség utólag kérni a felvételt.

Természetesen! Bárhol élsz a világon, az előadáson részt tudsz venni, érdemes figyelned az időzónákra.

Ha kiválasztottad a terméket vagy szolgáltatást, akkor kattints a kérem a “cuccot” gombra, innen a megrendelő oldalra visz át a rendszer. Itt tudod megadni a személyes adataidat, ha ráklikkelsz a megrendelés gombra, akkor élesíted a megrendelést, ekkor a bankkártyás fizető oldalra visz a rendszer, ahol meg tudod adni a bankkártyád adataid, így rendezve a jegy árát. Ha látod a sikeres megrendelés oldalát, akkor megtörtént a megrendelés. Az adataid befutnak hozzánk és e-mailben is visszajelezzük a megrendelésedet, küldjük a számlát és az előadás eléréséhez szükséges linket.

Igen, az előadás témáját illetően felteheted a kérdéseidet az élő adás végén. Utólag nincs lehetőség kérdéseket feltenni.

A Békés éjszakák, vidám nappalok című könyvsorozattal kapcsolatos információk:

Ennek több okai is van:

  • A terjesztés, a szerződések, a kiszállítások sok-sok extra munkaórát jelentenének, ehelyett inkább a babák alvásának támogatásával foglalkozunk.
  • A könyv drágább lenne a boltokban, hiszen a terjesztés költségei, a boltok nyeresége rárakódna az árra.
  • A könyv mellé járó ajándékok nem lennének elérhetőek a könyvesboltban vásárlóknak.

Nem, kizárólag nyomtatott változatban tudod megrendelni.

A könyveket az alábbi országokba kérheted–>

Amennyiben külföldi bankból vagy devizában utalnál, kérlek vedd figyelembe, hogy a saját bankod milyen utalási vagy átváltási költségeket számol fel, ezek a költségek ugyanis téged terhelnek, nálunk az utalás befogadása díjmentes, az átutalás pontos összege szükséges ahhoz, hogy elindíthassuk a csomagot vagy megkezdhessük a szolgáltatást.

  • “Mégsem utalni szeretnék, hanem inkább bankkártyás vagy utánvétes fizetést…”

Ha úgy döntöttél, hogy inkább bankkártyával vagy utánvéttel fizetnéd ki a könyvet, akkor kérlek rendeld meg még egyszer a megrendelő űrlap kitöltésével. Ott ki tudod választani a megfelelő fizetési módot, és bankkártyás módozat esetén azonnal el tudod intézni a kifizetést is. A régi utalásos megrendelésedet töröljük.

  • “Nem leszek otthon a napokban, hogy átvegyem a csomagot…”

Ha nem leszel otthon a napokban, így vársz inkább a kifizetéssel, akkor arra számíthatsz, hogy munkanapokon a reggeli utalásod még aznap délelőtt ideér hozzánk, ezáltal a könyv délután átadásra kerül a futárnak, aki nagy eséllyel már a következő munkanap ki is szállítja a könyvet a részedre. Délutáni vagy esti utalás esetén a csomag a következő munkanap kerül átadásra a futárszolgálat munkatársának, így a kiszállításra az ezt követő munkanapon kerül sor. Ha pl. szerda reggel utalsz, akkor a könyv csütörtökön nálad lehet, ha csütörtök délután küldöd a könyv árát, akkor a hétfői kiszállítás a valószínű.

  • “Más címre kérném inkább a csomagot…”

Ha más címre szeretnéd a csomagot, akkor írj erről egy e-mailt az ügyfélszolgálatra, és akkor átírjuk a megrendelésed adatait. Erre csak addig van lehetőséged, amíg nem ért ide az utalásod, és nem adtuk át a megrendelt könyvedet a futárszolgálat munkatársának (minden munkanap délelőtt 11 óra). Ez után már a GLS ügyfélszolgálatánál van lehetőséged a kiszállítás helyének vagy idejének módosítására.

  • “Meggondoltam magam…”

Ha utalásos fizetést választottál, de meggondoltad magad és mégsem kéred a könyved, akkor nincs semmi teendőd, a megrendelésed 10 nap után töröljük.

Könyvedet a GLS futárszolgálat fogja számodra kiszállítani.

A futárszolgálattól kapott levélben található módosítási lehetőségre kattintva tudod a kiszállítás napját módosítani.

A megrendelést addig tudjuk törölni, amíg nem került átadásra a futárszolgálat részére.

Az egész rendszerünk automatikusan működik, a könyv pedig egy logisztikai raktárból kerül kiszállításra, így a személyes átvételre nincs lehetőség.

Ez esetben kérlek írj az ügyfélszolgálatra: info@anyagyere.hu Poros-Kiss Izabella

„A szerzői jog részesíti védelemben az irodalmi, tudományos, művészeti alkotásokat, valamint – az ún. kapcsolódó jogok révén – a felhasználásukhoz kapcsolódó teljesítményeket.”

Hogyan lehet fellépni az ellen, aki engedély nélkül használ fel szerzői jog által védett művet?

Abban az esetben, ha megsértik szerzői jogainkat – például a művet engedély és jogdíjfizetés nélkül használják fel – számos lehetőség létezik, hogy a szerző megfelelő elégtételt kapjon.

Peren kívüli eszközök

A jogsértővel szembeni fellépéskor érdemes a peren kívüli eszközöket igénybe venni, amellyel rövidebb idő alatt van lehetőség a sérelem orvosolására.
Egyik ilyen lehetőség lehet a bírósági eljárást megelőzően egy felszólító levél küldése, amely tartalmazhat együttműködésre irányuló felajánlást, vagy az adott felhasználás abbahagyására való felszólítást. Lehetséges továbbá, hogy a jogsértőnek felhasználási szerződés megkötését ajánlja fel a szerző.
További lehetőség az ún. közvetítői eljárás (mediáció) igénybevétele. A mediáció a fennálló vita békés rendezését jelenti. Ebben az eljárásban egy semleges harmadik személy, a közvetítő (mediátor) segíti elő az egyezség kötését. A mediáció előnye, hogy a bírósági eljáráshoz képest alacsonyabb költséggel jár, illetve gyorsabb és hatékonyabb módot nyújt a jogvita megoldására.

Polgári jogi jogérvényesítés

A szerző, akinek a szerzői jogi védelem alatt álló művét engedélye nélkül felhasználják (és a felhasználás nem tartozik a szabad felhasználás körébe), a jogsértővel szemben az Szjt. 94. §-ának (1) bekezdésében felsorolt alábbi polgári jogi igényeket támaszthatja:

  • követelheti a jogsértés megtörténtének bírósági megállapítását;
  • követelheti a jogsértés vagy az azzal közvetlenül fenyegető cselekmények abbahagyását és a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől;
  • követelheti, hogy a jogsértő – nyilatkozattal vagy más megfelelő módon – adjon elégtételt, és hogy szükség esetén a jogsértő részéről és költségén az elégtételnek megfelelő nyilvánosságot biztosítsanak;
  • követelheti, hogy a jogsértő szolgáltasson adatot a jogsértéssel érintett dolgok vagy szolgáltatások előállításában, forgalmazásában, illetve teljesítésében résztvevőkről, a jogsértő felhasználásra kialakított üzleti kapcsolatokról;
  • követelheti a jogsértéssel elért gazdagodás visszatérítését;
  • követelheti a sérelmes helyzet megszüntetését, a jogsértést megelőző állapot helyreállítását, továbbá a kizárólag vagy elsősorban a jogsértéshez használt eszközök és anyagok, valamint a jogsértéssel előállított dolgok lefoglalásátmeghatározott személynek történő átadásátkereskedelmi forgalomból való visszahívását, onnan való végleges kivonását, illetve megsemmisítését;
  • a polgári jogi felelősség szabályai szerint továbbá kártérítést követelhet [Szjt. 94.§ (2) bek.].

Polgári per esetében a keresetlevél benyújtása a törvényszékekhez történik [a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 20.§ (3) bek. aa) alapján ]

Büntetőjogi jogérvényesítés

Szerzői jogsértés esetén büntetőjogi szankciók is alkalmazhatók a jogsértővel szemben. A szerzői jogok megsértéséhez kapcsolódó ügyekben nyomozóhatóságként a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (a továbbiakban: NAV) jár el, ott tehető feljelentés is.

Büntető feljelentést a NAV-nál – Budapesten a NAV Közép-magyarországi Regionális Bűnügyi Igazgatóságánál, vidéken pedig a NAV helyileg illetékes regionális bűnügyi igazgatóságánál (elérhetőségek: http://www.nav.gov.hu/magyar_oldalak/nav/bunugy/elerhetosegek) – lehet tenni.

A Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény (a továbbiakban: Btk.) a szerzői jogok megsértése vonatkozásában az alábbi tényállásokat tartalmazza:

  • Bitorlás (Btk. 384. §)
  • Szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértése (Btk. 385. §)
  • Védelmét biztosító műszaki intézkedés kijátszása (Btk. 386. §)
  • Jogkezelési adat meghamisítása (Btk. 387.§).

A szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértése százezer forintot meg nem haladó vagyoni hátrány okozása esetén szabálysértésnek minősül. (2012. évi II. tv. 238/A.§)”

Forrás: https://www.sztnh.gov.hu/hu/szerzoi-jog/szerzoi-jogi-alapfogalmak

A szerzői jogok megsértéséről itt olvashatsz bővebben.

Egyéb kérdések: