Sikeres megrendelés!

Itt találsz részletes információt a könyvek megrendelésével, kiszállításával kapcsolatban:

Ha a megrendelés után bankkártyával fizettél, akkor pár percen belül egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre, benne az elektronikus számláddal és a sikeres megrendelés visszaigazolásával. Emellett az OTP Simplepay is küld egy visszaigazolást email-ben a sikeres fizetésről.

A könyvet minden munkanapon a logisztikai központ munkatársai átadják a GLS Futárszolgálat részére, papírdobozba csomagolva – erről e-mailben tájékoztatunk.

A futárszolgálat az átadást követő 1 vagy 2. munkanapon kísérli meg a kiszállítást, erről e-mailben értesítést küldenek, illetve telefonon is érdeklődnek. (előfordul, hogy ez az email késve érkezik, ezért érdemes figyelni, hogy mikor küldtük a futárnak átadva levelet.)

A könyv átvételekor már nem kell fizetni, a könyv(ek) és a szállítási költség kifizetése megtörtént a megrendeléskor bankkártyával.

Ha a megrendeléskor utalást választottál, akkor pár percen belül egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre, benne az utaláshoz szükséges adatokkal és a sikeres megrendelés visszaigazolásával.

Miután megtörtént a megadott számlaszámra a könyv(ek) és a kiszállítási díj átutalása, erről nekünk a bank sms értesítést küld. Az értesítés adatai alapján ellenőrizzük az összeg helyességét, kiállítjuk az elektronikus számlát, és email-ben tájékoztatunk téged az utalás beérkezéséről, illetve csatoljuk a számládat is.

Az utalások érkeztetése munkaidőben (H-CS: 9:00-16:00 óra között, P: 9:00-14:00 óra között) történik.

A sikeres átutalást követően a könyvet minden munkanapon a logisztikai központ munkatársai átadják a GLS Futárszolgálat részére, papírdobozba csomagolva – erről szintén e-mailben tájékoztatunk.

A futárszolgálat az átadást követő 1 vagy 2. munkanapon kísérli meg a kiszállítást, erről e-mailben értesítést küldenek, illetve telefonon érdeklődnek. (előfordul, hogy ez az email késve érkezik, ezért érdemes figyelni, hogy mikor küldtük a futárnak átadva levelet.)

A könyv átvételekor már nem kell fizetni, a könyv(ek) és a szállítási költség kifizetése megtörtént a megrendelés után átutalással.

Amennyiben a sikeres átutalást követő munkanapon sem érkezik visszajelzés tőlünk (nem kapod meg a sikeres utalást visszajelző e-mailünket), illetve nem a saját neveden lévő bankszámláról történt az átutalás, és nem adtad meg az utalás sikeres azonosításához szükséges díjbekérő számát, amikor elindítottad az utalást, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Ha a megrendelésnél utánvéttel történő fizetést választottál, akkor pár percen belül egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre, benne az elektronikus számlával és a sikeres megrendelés visszaigazolásával.

A könyve(ke)t minden munkanapon a logisztikai központ munkatársai átadják a GLS Futárszolgálat részére, papírdobozba csomagolva – erről szintén e-mailben tájékoztatunk.

A futárszolgálat az átadást követő 1 vagy 2. munkanapon kísérli meg a kiszállítást, erről e-mailben értesítést küldenek, illetve telefonon érdeklődnek. (előfordul, hogy ez az email késve érkezik, ezért érdemes figyelni, hogy mikor küldtük a futárnak átadva levelet.)

A könyv(ek) átvételekor a futárnál tudod intézni a fizetést (készpénzzel vagy bankkártyával). Előfordulhat egyedi esetekben, hogy a futárnál a bankkártyás fizetés technikai okok miatt nem lehetséges, ezért érdemes készpénzzel is készülni.

Előfordulhat, hogy az e-mail a SPAM (levélszemét) vagy promóciók mappába érkezik, ezért nem találod. Kérjük, hogy mindenképp ellenőrizd ezeken a helyeken is. Amennyiben ezeken a helyeken sem találod, kérjük jelezd ezt nekünk az ügyfélszolgálat elérhetőségein. (Előfordulhat, hogy elgépelted az e-mail címed a megrendeléskor, illetve az a tapasztalatunk, hogy a freemail, citromail, hotmail, outlook rendszerek időnként visszadobják a visszaigazoló leveleinket.)

  • Honnan tudhatom meg, hogy mikor érkezik a futár?

Amikor átadjuk a könyvet a GLS Futárszolgálatnak, erről e-mailben küldünk tájékoztatást neked.

Az átadás a megrendeléstől, illetve a sikeres fizetéstől számítva legkésőbb 1-2 munkanapon belül megtörténik. A könyv átadása után a GLS Futárszolgálat küld tájékoztatást a kiszállítás részleteiről, illetve telefonos megkeresés is történik.

  • A csomag átvétele helyének vagy időpontjának megváltoztatása

A könyv sikeres megrendelése és/vagy kifizetése után, a logisztikai központ aznap vagy a következő munkanap automatikusan átadja a csomagot a futárszolgálat részére. Arra nincs lehetőség a munka kiszervezése miatt, hogy az átadás idejét a vásárló kérésére módosítsuk. Attól a pillanattól kezdve, hogy a futárszolgálat a csomagot átvette, az esetleges átvételi hely és időpont módosításokat a futárszolgálat ügyfélszolgálatán lehet kezdeményezni.

  • Nem tudtam átvenni a csomagot a megjelölt időben

Ebben az esetben a futárszolgálat ügyfélszolgálatán keresztül kell új időpontot egyeztetni vagy helyszínt módosítani.

  • Szeretném a csomagot postán maradóra, csomagpontra, Foxpost-ra kérni, vagy más futárszolgálattal kiszállítatni

A könyv kiszállítását egy külső logisztikai központ végzi, akinek kizárólagos szerződése van a GLS Futárszolgálattal. Emiatt kizárólag ezen cég házhozszállítási szolgáltatása útján tudjuk biztosítani. Egyéb szállítási mód nem kérhető.

  • Át tudom venni személyesen a könyvet?

A könyv raktározását és kiszállítását egy külső logisztikai központ végzi, az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás székhelyén nincs lehetőség a könyv személyes átvételére.

Van lehetőség arra, hogy a könyv(ek) megrendelésekor kapott e-mailben lévő linkre kattintva megadhasd a megajándékozott nevét és e-mail címét, így a könyvhöz járó későbbi frissítéseket, ajándékokat már a megajándékozott e-mail címére tudjuk kiküldeni.

Írj nekünk az info@anyagyere.hu e-mail címen, vagy hívd a 06-70-574-1499-es ügyfélszolgálati telefonszámot (H-CS: 9:00-16:00 óra között, P: 9:00-14:00 óra között). A megkereséseket Poros-Kiss Izabella, az ügyfélszolgálat vezetője fogadja.

A munkaidőn kívül érkező megkereséseket a következő munkanapon dolgozzuk fel, hívjuk vissza. Amennyiben az e-mailben érkező megkeresés részleteinek pontosítása szükséges, telefonon is jelentkezhetünk.