GYIK 2018-10-07T13:57:34+00:00

 

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan lehet kérdezni a babák alvásával kapcsolatban?

  • a honlap blogbejegyzései alatt, hozzászólásként,
  • a Facebook oldal posztjai alatt, hozzászólásként,
  • előzetesen meghirdetett kérdezős órák során, Facebook élő adás alatt,
  • az Anya, gyere! Klub zárt Facebook csoportjában (csak klubtagoknak)
  • egyéni online és személyes konzultáción

2. Hol nem tudok a babák alvásával kapcsolatos egyéni kérdésekre válaszolni?

  • a magán Facebook profilomon (kérlek ismeretlenül ne jelölj ismerősnek, köszönöm!) vagy az oda küldött Messenger üzenetben,
  • e-mailben,
  • az ügyfélszolgálati telefonon (itt a megrendelésekkel, termékekkel, szolgáltatásokkal, fizetésekkel kapcsolatos ügyek intézése folyik).

3. Milyen termékek, szolgáltatások érhetők el a honlapon?

Édes álom alvástanfolyam – Ingyenes online tréning a babák és kisgyermekek alvásának alapjairól

Békés éjszakák, vidám nappalok részletes gyakorlati kézikönyv a babák és kisgyermekek alvásáról

Anya, gyere! KlubtagságMagyarország egyetlen exkluzív online klubja, ahol minden a babák alvásáról szól

Egyéni konzultáció – személyre szabott tanácsok, teljeskörű megoldások

4. Hol tudom felvenni a kapcsolatot a honlap tulajdonosával?

A honlapot Dr. Dénes Ivett üzemelteti. Ügyfélszolgálati kérdésekkel (megrendelés, fizetés, termékek, szolgáltatások) kapcsolatban az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-70-578-4920) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseidet a denes.ivett@anyagyere.hu e-mail címre.

Ha a sajtó munkatársaként vagy céges együttműködés kapcsán szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot, e-mailben és telefonon is megteheted.

Egyéni babaalvással kapcsolatos kérdésekben az 1. pontnál leírt lehetőségek elérhetőek.

5. Ki áll az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadó Szolgálat mögött?

Alapító tulajdonos: Dr. Dénes Ivett

A részletes bemutatkozást, az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadás misszióját itt találod–>>

6. Hogy lehet kifizeti a termékeket, szolgáltatásokat?

Bankkártyás, átutalásos és utánvétes fizetési mód elérhető. A bankkártyás fizetés az OTP Simplepay rendszerén keresztül történik.

7. Hogyan működik az online fizetés?

Az online fizetés nagyon egyszerű, gyors és biztonságos módja termékek ész szolgáltatások díjának kifizetésére. Nem kell elmenned a bankba vagy a postára, otthon, a fotelből pár kattintással rendezni tudod a díjat. A fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül történik. Mi nem látjuk vagy tároljuk a bankkártyád adatait.

8. Külföldön élek, tudok rendelni?

A könyv e-könyv verziója elérhető külföldi megrendelők részére is. Külföldi megrendelőnek akkor számítasz, ha külföldi címet adsz meg a számla kiállításához. Ebben az esetben külön megrendelő űrlapon tudod megrendelni a könyvet:

Békés éjszakák, vidám nappalok e-könyv–>>

A többi szolgáltatást csak magyarországi lakcímmel lehet megrendelni. Az e-könyv ára külföldi megrendelés esetén sem változik, és a kifizetést is a fent részletezett módon tudod megtenni. A megrendelés menete külföldi megrendelés esetén lassabb, mert a különböző helyi általános forgalmi adó kulcsok miatt kézi feldolgozásra van szükség. A nyomtatott könyv csak magyarországi kiszállítási címre kérhető.

9. Hogy kapom meg a Békés éjszakák, vidám nappalok című e-könyvet?

A könyv PDF formátumban elérhető, letölthető formátumú, nem papírkönyv. A könyv olvasásához a PDF formátum megnyitásához szükséges programra van szükség. A könyv letöltéséhez szükséges linket e-mailben kapod meg, a termék kifizetése után, bankkártyás fizetés után azonnal, utalásnál a pénz bankszámlánkra érkezése (1-2 munkanap) napján.

10. Hogyan zajlik pontosan megrendelés menete?

Ha kiválasztottad a terméket vagy szolgáltatást, akkor kattints a kérem a  “cuccot” gombra, innen a megrendelő oldalra visz át a rendszer. Itt tudod megadni a személyes adataidat és kiválasztani, hogyan szeretnél fizetni.  Ha ráklikkelsz a megrendelés gombra, akkor élesíted a megrendelést. Ha látod a sikeres megrendelés oldalát, akkor megtörtént a megrendelés. Az adataid befutnak hozzánk és e-mailben is visszajelezzük a megrendelésedet. Ha bankkártyával fizettél, máris kész a rendelésed, mi küldjük a könyvet vagy a letöltéshez szükséges linket.

Ha utalni szeretnél, akkor a visszaigazoló levélben találod az ehhez szükséges banki adatokat. A sikeres utalás után, a pénz általában legkésőbb 1-2 munkanapon belül ideér, erről kapsz e-mailt majd. Utána küldjük a terméket vagy a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatokat.

Ha utánvétet kértél, akkor átadjuk a megrendelésed adatait a futárszolgálatnak, aki felveszi veled a kapcsolatot. A könyv árát a futárnál kell rendezned.

11. Mi a teendő, ha nem kapsz e-mailt?

A megrendelés kapcsán az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer. Ha ezt véletlenül elgépelted, akkor sajnos nem érkeznek meg a leveleid. Ha ezt gyanítod a probléma mögött, nyugodtan rendeld meg újra a terméket vagy szolgáltatást. Nem kell 2x kifizetned, az egyik megrendelés sikeres kifizetése után a másik megrendelést töröljük.

A különböző levelezőrendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába pakolja a rendszer az általunk küldött válaszleveleket. A freemail és a citromail rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Előfordul, hogy a jól megadott email címre sem érkezik meg a válaszlevél. Ilyen esetben vagy egy újabb megrendelést érdemes leadni vagy telefonon/e-mailben érdeklődni (06-70-578-4920 munkanapokon 9-16 óra között, illetve denes.ivett@anyagyere.hu).

12. Hogyan érvényesíthetem az Anyamosoly garanciát?

Az Anyamosoly garancia a Békés éjszakák, vidám nappalok e-könyv megvásárlása esetén él. A könyv kifizetése után, a könyv letöltéséhez szükséges linket tartalmazó levél kiküldése napjától számított 2 hónapos határidőig érvényesíthető. A határidő nem hosszabbodik meg abban az esetben sem, ha a könyvet későbbi időpontban töltöd le. Ha nem vagy elégedett, nem tetszik, akkor elég egy e-mailt írnod a denes.ivett@anyagyere.hu e-mail címre, a bankszámlaszámod adatainak megadásával, és mi minden további magyarázat nélkül visszautaljuk neked az e-könyv árát. A könyvtulajdonosoknak járó Békés éjszakák, vidám nappalok Facebook csoporttagság megszűnik a garancia érvényesítése után, illetve egyéb szolgáltatást sem tudsz igénybe venni a továbbiakban az Anya, gyere! Babaalvás Szolgálat szolgáltatásai közül.

13. A könyv megrendelése és átutalásos fizetési mód választása során felmerülő extra kérdések

“Mégsem utalni szeretnék, hanem inkább bankkártyás vagy utánvétes fizetést…”
Ha úgy döntöttél, hogy inkább bankkártyával vagy papír könyv esetén utánvéttel fizetnéd ki a könyvet, akkor kérlek rendeld meg még egyszer a megrendelő űrlap kitöltésével. Ott ki tudod választani a megfelelő fizetési módot, és bankkártyás módozat esetén azonnal el tudod intézni a kifizetést is. A régi utalásos megrendelésedet töröljük.
“Nem leszek otthon a napokban, hogy átvegyem a csomagot…”
Ha nem leszel otthon a napokban, így vársz inkább a kifizetéssel, akkor arra számíthatsz, hogy munkanapokon a reggeli utalásod még aznap délelőtt ideér hozzánk, ezáltal a könyv délután átadásra kerül a futárnak, aki nagy eséllyel már a következő munkanap ki is szállítja a könyvet a részedre. Délutáni vagy esti utalás esetén a csomag a következő munkanap kerül átadásra a futárszolgálat munkatársának, így a kiszállításra az ezt követő munkanapon kerül sor. Ha pl. szerda reggel utalsz, akkor a könyv csütörtökön nálad lehet, ha csütörtök délután küldöd a könyv árát, akkor a hétfői kiszállítás a valószínű.
“Más címre kérném inkább a csomagot…”
Ha más címre szeretnéd a csomagot, akkor  írj erről egy e-mailt az ügyfélszolgálatra, és akkor átírjuk a megrendelésed adatait. Erre csak addig van lehetőséged, amíg nem ért ide az utalásod, és nem adtuk át a megrendelt könyvedet a futárszolgálat munkatársának (minden munkanap délelőtt 11 óra). Ez után már a GLS ügyfélszolgálatánál van lehetőséged a kiszállítás helyének vagy idejének módosítására.
“Nem vagyok benne biztos, hogy hasznos lesz a könyv a mi esetünkben…”
Ha amiatt vársz az utalással, mert elbizonytalanodtál, hogy biztosan érdemes-e elolvasnod a könyvet, akkor az Anyamosoly garanciát ajánlom a figyelmedbe. Ez a digitális könyv verzióra érvényes, és a vásárlástól számított 2 hónapig él. Azaz, ha ezalatt az időszak alatt e-mailben jelzed nekem, hogy a könyv nem váltotta be a hozzá fűzött reményeidet, akkor az e-könyv árát visszafizetem neked. Így kockázat nélkül tudsz vásárolni.
“Meggondoltam magam…”
Ha utalásos fizetést választottál, de meggondoltad magad és mégsem kéred a könyved, akkor nincs semmi teendőd, a megrendelésed 10 nap után töröljük.
14. Miért nem kapható a könyv könyvesboltokban? – mert a terjesztés, a szerződések, a kiszállítások sok-sok extra munkaórát jelentenének, ehelyett inkább a babák alvásának támogatásával foglalkozom.

– mert a könyv drágább lenne a boltokban, hiszen a terjesztés költségei, a boltok nyeresége rárakódna az árra.

– mert az Anyamosoly Garanciát egyetlen könyvesbolt sem vállalná be.

– mert a könyv mellé járó ajándékok, pl. a Békés éjszakák, vidám nappalok Facebook csoport nem lenne elérhető a könyvesboltban vásárlóknak.

15. FONTOS!  A honlapon, a tanfolyamon, a hírlevelekben, egyéni és csoportos tréningeken, konzultációkon, vagy a klubban elhangzó információk nem tekinthetőek orvosi tanácsnak, vizsgálatnak, csupán tájékoztató jellegűek. Nem céljuk a betegségek diagnosztizálása, csupán gyermeknevelési, életmódbeli információk megosztása a cél. Ha a beszélgetés során olyan tünet vagy panasz derül ki, ami orvosi kivizsgálást igényel, akkor ennek igénybevétele feltétlenül javasolt. A szülő felelőssége, ha ezt az orvosi kivizsgálásra tett javaslatot figyelmen kívül hagyja.