Home/GYIK
GYIK 2018-04-05T05:43:45+00:00

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan lehet kérdezni, tanácsot kérni a babák alvásával kapcsolatban?

2. Hol nem tudok a babák alvásával kapcsolatos egyéni kérdésekre válaszolni?

  • a magán Facebook profilomon vagy az oda küldött Messenger üzenetben
  • e-mailben (az ingyenes tanácsadás csak telefonon érhető el)
  • az ügyfélszolgálati telefonon (itt a megrendelésekkel, termékekkel, szolgáltatásokkal, fizetésekkel kapcsolatos ügyek intézése folyik)

3. Milyen termékek, szolgáltatások érhetők el a honlapon?

Békés éjszakák, vidám nappalok című könyv

Anya, gyere! Klubtagság

Egyéni alvás tanácsadás

4. Hol tudom felvenni a kapcsolatot a honlap tulajdonosával?

A honlapot Dr. Dénes Ivett üzemelteti. Ügyfélszolgálati kérdésekkel (megrendelés, fizetés, termékek, szolgáltatások) kapcsolatban az ügyfélszolgálati telefonszámon (06-70-578-4920) várjuk a hívásod munkanapokon 9-16 óra között. Ha nem vagyunk elérhetőek, még aznap vagy a következő munkanapon visszahívunk. E-mailben is várjuk ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseidet: denes.ivett@anyagyere.hu

Ha a sajtó munkatársaként vagy céges együttműködés kapcsán szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot, e-mailben és telefonon is megteheted.

Egyéni babaalvással kapcsolatos kérdésekben az 1. pontnál leírt lehetőségek elérhetőek.

5. Ki áll az Anya, gyere! Babaalvás Tanácsadó Szolgálat mögött?

Alapító tulajdonos: Dr. Dénes Ivett, orvos

6. Hogy lehet kifizeti a termékeket, szolgáltatásokat?

Bankkártyás és átutalásos fizetési mód elérhető. Mindkét esetben a kifizetés online, az OTP Simplepay rendszerén keresztül történik. A termékek és szolgáltatások díját mindig előre kell rendezni, utólagos fizetésre nincs mód.

7. Hogyan működik az online fizetés?

Az online fizetés nagyon egyszerű, gyors és biztonságos módja termékek ész szolgáltatások díjának kifizetésére. Nem kell elmenned a bankba vagy a postára, otthon, a fotelből pár kattintással rendezni tudod a díjat. A fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül történik. Mi nem látjuk vagy tároljuk a bankkártyád adatait.

8. Külföldön élek, tudok rendelni?

Természetesen. Bárhol élhetsz a világon, tudok neked segíteni. Csupán csak megfelelő internetkapcsolatra van szükség. Külföldi megrendelőnek akkor számítasz, ha külföldi címet adsz meg a számla kiállításához. Ebben az esetben külön megrendelő űrlapon tudod megrendelni a termékeket vagy szolgáltatásokat:

Békés éjszakák, vidám nappalok e-könyv–>>

Anya, gyere! Klubtagság –>>

Villámcsomag->>

A termékek és szolgáltatások díja külföldi megrendelés esetén sem változik, és a kifizetést is a fent részletezett módon tudod megtenni. A megrendelés menete külföldi megrendelés esetén lassabb, mert a különböző helyi általános forgalmi adó kulcsok miatt kézi feldolgozásra van szükség. A nyomtatott könyv csak magyarországi kiszállítási címmel elérhető.

9. Hogy zajlanak a tanácsadások?

A tanácsadás Villámcsomag esetén Skype-on vagy telefonon történhet. Telefonon én hívlak, (csak belföldi szám esetén, ha külföldön élsz, akkor érdemes Skype-on beszélgetnünk) neked nincs plusz költséged ezzel kapcsolatban.

10. Van lehetőség személyes találkozóra?

Jelenleg csak részmunkaidőben dolgozom, kisfiam még itthon van velem. Így személyes tanácsadásra jelenleg nincs lehetőség, ez akkor lesz elérhető, – valószínűleg Budán vagy Nyugat-Pest megyében -, ha kisfiam nagyobb lesz. Emiatt házhoz sem tudok kiszállni jelenleg.

11. Hogyan tudok időpontot foglalni?

A konzultációkhoz időpontot online tudsz foglalni, a booked4us rendszerén keresztül. A rendszer naprakészen mutatja a szabad időpontokat, és egy-két kattintással biztosíthatod a helyed a tanácsadáson. A foglalásokat legkésőbb 24 órával a tanácsadás kezdete előtt adhatod le, és a tanácsadás megkezdése előtt legkésőbb 48 órával lehet módosítani vagy törölni az időpontot. Ha kifutsz az időből és valami miatt nem tudsz részt venni a tanácsadáson, akkor a következő időpontra csak a szabad helyek függvényében tudsz bejelentkezni, akár hetekkel később. A foglalásod csak akkor lesz végleges, ha a választott csomag ellenértéke megérkezik a számlánkra.

12. Hogy kapom meg a Békés éjszakák, vidám nappalok című e-könyvet?

A könyv PDF formátumban elérhető, letölthető formátumú, nem papírkönyv. A könyv olvasásához a PDF formátum megnyitásához szükséges programra van szükség. A könyv letöltéséhez szükséges linket e-mailben kapod meg, a termék vagy szolgáltatás kifizetése után.

13. Már megvan a könyv, tudok csak a tanácsadásra jelentkezni?

Igen, itt kérhetsz csak tanácsadást–>>.

14. Hogyan zajlik pontosan megrendelés menete?

Ha kiválasztottad a terméket vagy szolgáltatást, akkor kattints a kérem a …. gombra, innen a megrendelő oldalra visz át a rendszer. Itt tudod megadni a személyes adataidat. Ha ráklikkelsz a megrendelés gombra, akkor élesíted a megrendelést. Ha látod a sikeres megrendelés oldalát, akkor megtörtént a megrendelés. Az adataid befutnak hozzánk és egy percen belül érkezik 2 e-mailed a megadott email címre. Az egyik levélben lesz egy tájékoztató a megrendelt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. A másik levélben tudod kifizetni a csomag árát, bankkártyával vagy átutalással. A bankkártyás fizetés azonnali teljesítést jelent, azaz perceken belül jön egy visszaigazolás, hogy sikeresen fizettél. Emellett kapsz egy másik levelet is, amelyik a számlád érkezik. A Békés éjszakák, vidám nappalok című e-könyv letöltéséhez szükséges linket tartalmazó emailt a sikeres fizetés után kapod meg. Ha online átutalással fizetsz, a befizetés átfutási ideje általában 1-2 nap (a banki nyitvatartási időknek megfelelően), így a visszaigazoló levelekre várnod kell egy kicsit. Ha külföldről rendelsz, a befizetéshez szükséges levelet később kapod meg, mert kézi számlakiállításra van szükség hozzá. Igyekszünk 24 órán belül reagálni, de hétvégén vagy ünnepek idején ez késhet, megértésedet kérjük.

15. Mi a teendő, ha nem kapsz e-mailt?

A megrendelés kapcsán az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer. Ha ezt véletlenül elgépelted, akkor sajnos nem érkeznek meg a leveleid. Ha ezt gyanítod a probléma mögött, nyugodtan rendeld meg újra a terméket vagy szolgáltatást. Nem kell 2x kifizetned, az egyik megrendelés sikeres kifizetése után a másik megrendelést töröljük.

A különböző levelezőrendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába pakolja a rendszer az általunk küldött válaszleveleket. A freemail és a citromail rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Előfordul, hogy a jól megadott email címre sem érkezik meg a válaszlevél. Ilyen esetben vagy egy újabb megrendelést érdemes leadni vagy telefonon/e-mailben érdeklődni (06-70-578-4920 munkanapokon 9-16 óra között, illetve denes.ivett@anyagyere.hu).

16. Hogyan érvényesíthetem az Anyamosoly garanciát?

Az Anyamosoly garancia a Békés éjszakák, vidám nappalok e-könyv megvásárlása esetén él. A könyv kifizetése után, a könyv letöltéséhez szükséges linket tartalmazó levél kiküldése napjától számított 2 hónapos határidőig érvényesíthető. A határidő nem hosszabbodik meg abban az esetben sem, ha a könyvet későbbi időpontban töltöd le. Ha nem vagy elégedett, nem tetszik, akkor elég egy e-mailt írnod a denes.ivett@anyagyere.hu e-mail címre, a bankszámlaszámod adatainak megadásával, és mi minden további magyarázat nélkül visszautaljuk neked az e-könyv árát. A könyvtulajdonosoknak járó Békés éjszakák, vidám nappalok Facebook csoporttagság megszűnik a garancia érvényesítése után. Az tulajdonos nem vállal egyéni konzultációt azoknak a vásárlóknak, akik érvényesítették a garanciát.

A villámcsomag része is az e-könyv, így a csomag megvétele esetén is él a csomag kifizetésétől számított 2 hónapos határidőig a visszatérítés a könyv árára, azaz 4900 Ft-ra. Azaz, a csomag teljes ára nem jár vissza, kizárólag a csomagban foglalt e-könyv értéke.

A mindent bele csomagban a Békés éjszakák, vidám nappalok e-könyv ajándék, ebben az esetben az Anyamosoly garancia nem érvényesíthető.

Az Anya, gyere! Klubtagság esetén az e-könyv ajándék, ebben az esetben nincs garancia.

17. A tanácsadás nem tekinthető orvosi vizsgálatnak, csupán tájékoztató jellegű. Nem célja a betegségek diagnosztizálása, csupán gyermeknevelési, életmódbeli tanácsadást nyújt. Ha a tanácsadás során olyan tünet vagy panasz derül ki, ami orvosi kivizsgálást igényel, akkor ez bekerül a tanácsadás során elhangzó javaslatok közé. A szülő felelőssége, ha ezt az orvosi kivizsgálásra tett javaslatot figyelmen kívül hagyja.